This content is blocked due to privacy reasons, you need to allow the use of cookies.
This content is blocked due to privacy reasons, you need to allow the use of cookies.

Często Zadawane Pytania

Spójrz na najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, aby dowiedziec sie więcej

Czy macie certyfikat potwierdzający organiczność?

Wszystkie nasze produkty i procesy są organiczne z certyfikatem ze SKAL Biocontrole z Holandii. Używamy kodu identyfikacji organicznej NL-BIO-01, a nasz numer rejestracyjny to 101983. Możesz znaleźć nasz certyfikat organiczności w pasku po boku tej strony.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia są składane mailowo. Możeszmy przetworzyć Twoje zamówienie, kiedy dostaniemy dane firmy (prawdopodobnie zawierające numer VAT). Po otrzymaniu danych Twojej firmy, otrzymasz fakturę pro forma (PI). Kiedy otrzymamy zapłatę, wyślemy Ci zamówienie oraz oficjalną fakturę.

Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź naszą stronę jak złożyć zamówienie.

Na jaki adres możemy skierować transporter, aby odebrać produkty?

Nasz magazyn znajduje się w Ridderkerk (blisko Rotterdamu): Scheepmakerstraat 6, 2984 BE Ridderkerk, Holandia.

Jakie są dane Waszej firmy?

NUTRIBOOST B.V.
Scheepmakerstraat 6
2984 BE Ridderkerk
The Netherlands

SKAL ID: 101983
VAT no: NL856410895B01
IBAN: NL96INGB0007855098

Gdzie dostarczacie produkty?

Nasze produkty są dostarczane na całym świecie.

This website needs you to allow the use of cookies as described in our